ТОР 5 книг від karas agency

Саморозвиток та самовдосконалення надзвичайно важливий елемент успішної людини, компанії, країни. Саме тому, шановні читачі, пропонуємо вам добірку крутих книг, які б ми рекомендували прочитати не тільки тим, хто працює із Employer Brand, а й тим, хто цікавиться трансформацією мислення, психологією мотивів та поведінки людей.


1. Ігри, у які грають люди. Ерік Берн

У першій частині книги автор знайомить нас із транзакційним аналізом як способом інтерпретації соціальних взаємодій. Він робить висновок, що багато негативних моделей поведінки можна простежити як перемикання або плутанину трьох «Я-станів»: Батька, Дорослого й Дитини, в одному з яких у конкретний момент часу перебуває людина. Берн пропонує спосіб вивчення людського спілкування за допомогою аналізу транзакцій (звертань і відповідей), які відповідають цим станам

Результат пошуку зображень за запитом "ігри у які грають люди"

У другій частині книги Ерік Берн аналізує різні типи психологічних ігор: життєві ігри, подружні ігри, командні ігри, сексуальні ігри, ігри нижчого світу (злочинні), ігри під час терапії, хороші ігри.

У третій частині книги автор пропонує вийти за межі ігор і спробувати відмовитись від них на користь автономної поведінки. Особистісна автономія передбачає вивільнення чи пробудження трьох здібностей: відновлення здатності нову безпосередньо сприймати навколишнє; можливість вибору вільно самому вирішувати, які почуття переживати і яким чином їх виражати; здатність до близькості. Альтернативою ігор є близькість — вільний від ігор і щирий обмін почуттями, що не передбачає вигоди й привілеїв.

2. Націлені на результат. Сьюзен Фовлер

Пов’язане зображення

Якщо ви відчуваєте, що ваші зусилля, спрямовані на мотивацію працівників, не приносять очікуваних результатів, ви не самотні. У своїй книзі «Націлені на результат. Що насправді мотивує людей» Сьюзен Фовлер доводить, що мотивація людей не працює і допомагає керівникам зрозуміти, що вони можуть зробити, як вийти за межі традиційних стилів мотивації, щоб допомогти людям не тільки бути більш продуктивними та зацікавленими, а й привернути увагу до своєї праці.

Сьюзен Фовлер представляє перевірену модель та курс дій, який допоможе керівникам спрямовувати своїх співробітників до типу мотивації, яка підвищить продуктивність та зацікавленість. Її процес оптимальної мотивації (описаний у книзі) показує лідерам, як допомогти людям задовольнити їхні потреби в автономії, пов'язаної з ними та їх працею, і компетентності щодо довгострокової мотивації. Основне — це наша потреба відчувати, що ми робимо внесок в щось більше, ніж ми самі. Це важливо як для керівників, щоб допомогти своїм працівникам відчувати всю свою роботу, так і для організації в цілому.


До того ж, книга буде знахідкою для тих, хто прагне зрозуміти природу мотивації та можливі способи ефективної комунікації із близькими, друзями на основі неї.

3. 7 звичок надзвичайно ефективних людей. Стівен Кові

Стівен Річардз Кові — американський освітянин, письменник, підприємець та мотиваційний спікер, найвідомішою книгою якого є «7 звичок надзвичайно ефективних людей». 

Пов’язане зображення

Книга поділена на 4 частини. У першій автор розповідає про необхідність зміни парадигм та підготовлює читача до праці з цією книгою.

У другій частині говорить про три звички, які допоможуть досягти власної перемоги, а саме перейти від стану залежності від зовнішніх речей до власної незалежності. Але, за словами автора, це не є кінцевою метою ефективного життя. 
Стівен Кові наголошує, що взаємозалежність є проявом більшої зрілості. Аби її досягти, треба опанувати ще три звички, про які йде мова в третій частині. В останній частині Стівен Кові розповідає про звичку працювати над всіма навичками та самовдосконалюватись.

Книга по-особливому універсальна і допоможе переглянути власні підходи та життєві принципи, не зважаючи на обсяги досвіду: життєвого чи бізнесового.

4. Історія IKEA. Бренд, що закохав у себе світ. Інгвар Кампрад, Бертіл Торекул

Книга є розповіддю засновника Інгвара Кампрада про становлення компанії ІКЕА - від маленької шведської фірми до інтернаціонального гіганта. Цe зaxoпливa icтopiя пpo улюблeнця публiки й зaгaдкoвoгo дивaкa, нeвипpaвнoгo кaпiтaлicтa тa мpiйникa, зacнoвникa IКEA Iнгвapa Кaмпpaдa, a тaкoж пpo жopcтку бopoтьбу й кoнкуpeнцiю, пopaзки тa тpiумфи унiкaльнoгo бpeнду. 

Результат пошуку зображень за запитом "історія ікеа"

Чому її варто прочитати? Тому що ця книга є яскравою ілюстрацією того, як мрії втілюються в життя. Як створювати, розвивати та підтримувати компанії із сучасними підходами до управління людським капіталом. Між рядками можна легко зчитати підходи Інгвара Кампрада до того, яким чином мотивувати людей і що означає бути справжнім лідером (зокрема, які якості мають бути притаманні лідеру, щоб він міг себе назвати таким).

5. Мудакам тут не місце. Роберт Саттон

Результат пошуку зображень за запитом "Мудакам Тут не місце"


Книга розповість вам хто такі мудаки і що вони роблять на вашій роботі. Як виявити мудака і поставити його на місце? Саттон наводить результати досліджень, які свідчать про те, що мудаки на робочу місці не просто принижують колег чи негативно впливають на їхню самооцінку, а ще й приносять компанії фінансові збитки.

Роберт Саттон, по суті, мудаками називає тих колег та співробітників, хто кардинально відрізняється не тільки від загальноприйнятих цінностей компаній - а й тих, хто нехтує соціальними.

Тому як запровадити правило «Мудакам тут не місце» (або яким чином не робити помилки при пошуку нових співробітників) у вашій компанії і як самому не перетворитися на покидька - просто і лаконічно розповість автор.



Щиро сподіваємось, що наші рекомендації допоможуть вам як в професійному, так і в особистому житті. 

Доєднуйтесь! Розвивайтесь! Змінюйтесь!
#karas_agency #employer_branding




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Аналітичні метрики вашого бренду роботодавця

Лідер та англійський сад: як пов'язані ці речі

Супровідний лист - це не панацея !