Змінюйся або помри!

Чи знали ви, що:

-75 % шукачів досліджують репутацію роботодавця перш, ніж акцептують пропозицію про роботу?
-83% людей готові залишити свої компанії заради роботодавця із кращою репутацією? -на 40% менше співробітників залишають компанії протягом перших 6 місяців, у яких хороший бренд роботодавця?
-83% HR-ів та рекрутерів стверджують, що Employer Brand грає визначну роль у боротьбі за таланти?
-15 %-ве зменшення зп для співробітника не є проблемою, якщо йде мова про зміну роботодавця на такого, у якого Employer Brand кращий?






Враховуючи війну за таланти, яку виграли таланти та змінили ринок на “Candidate Driven”, наведена вище статистика, у поєднанні із ситуацією на ринку праці, гостро актуалізує питання стратегій створення та розвитку бренду роботодавця компаній.

Видимий та чітко артикульований Employer Brand є невід’ємною частиною світових успішних організацій. Минулорічне дослідження в США продемонструвало, що ТОР бренди у 2,5 рази активніше працюють із брендом роботодавця, ніж бренди без гучного імені. Virgin Holding, Netflix, Google, Apple - це лише невеликий перелік тих, хто усвідомлює важливість розбудови власного бренду роботодавця.

Тепер у бізнесі головна людина, як особистість, як внутрішній клієнт кожної компанії. “Великі” організації чітко розуміють, що для успішного їх існування, необхідно створювати сприятливе середовище, у першу чергу, для своїх співробітників, яке транслюватиме позитивні сигнали на ринок праці для кандидатів та шукачів.

Sir Richard Branson сказав: “Ставте на перше місце співробітників, на друге - споживачів, а на третє - акціонерів”.




Давайте ставати успішними разом та будувати унікальний Employer Brand вашої компанії, що привабить потрібних вам кандидатів, залучить поточних співробітників та надихне екс-працівників.


p.s. Пссс... скажемо “ні” кадровому голоду та стагнації ринку праці
Доєднуйтесь! Розвивайтесь! Змінюйтесь!
#employer_branding #karas_agency

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Аналітичні метрики вашого бренду роботодавця

Лідер та англійський сад: як пов'язані ці речі

Супровідний лист - це не панацея !