Як досягати результатів


Ми дуже часто говоримо про недопрацювання роботодавців у контексті Employer Brand Management, про те, яких помилок допускаються HR-и у спілкуванні з кандидатами, про те, яких помилок припускаються керівники в управлінні спіробітниками. Але ми рідко кажемо яким чином можна змінити себе, щоб бути успішним працівником в організації, незалежно від сфери її діяльності. 


Тож розповідаємо про іншу сторону медалі - про співробітників. Яким чином досягати потрібних результатів у своїй роботі?

Перш за все, варто сказати, що усі можливості нашого зростання та розвитку приховані у найбільш потаємних куточках нашого мозку, нашого мислення. Все починається з мислення! Процес міркування надзвичайно складний людський механізм, який супроводжується інтерпретацією всього через призму власних знань, досвіду, навичок, компетенцій та спроможностей.

Пам'ятайте - усі результати, яких ми прагнемо та які проявляються у будь-яких сферах діяльості, у будь-яких формах, залежать від зерна, посіяного думкою. Тому ми пропонуємо разом розібратися із принципами самоналаштування, щоб отримувати на робочому місці те, чого ви хочете за допомогою підходів Стівена Кові - автора бестселлера "7 звичок надзвичайно ефективних людей".

Ключове повідомлення Стівена Кові полягає у тому, що потрібно випрацювати у собі правильні звички, які допоможуть розібратися не тільки із тим як досягати результатів та успіху на роботі, а й у повсякденному житті.

Звичка №1. Бути проактивним
Що означає бути проактивним? Замисліться, подумайте і тільки потім продовжуйте читати...



Стівен Кові - визнаний геній - вважає, що бути проактивним означає розширювати власне коло впливу. Що за "коло впливу?".

Усі ми чимось опікуємося та про щось мислимо протягом дня, тижня, місяця - це наше "коло турбот". Серед цих справ є те, на що ми можемо впливати і те, що ми можемо змінювати - це наше "коло впливу", а все що залишилось, залишається у "колі турбот".

Поміркуйте скільки часу ви присвячуєте обговоренню та обмірковуванню речей у "колі турбот" та "колі впливу". Так ви відразу дізнаєтесь наскільки ви є проактивною особою, адже саме проактивні люди спрямовують усі свої зусилля на "коло впливу", розширяючи його та зменшуючи автоматично "коло турбот". Ось це і є проактивність за Стівеном Кові.


Звичка №2. Починати з думкою про мету
"Усе створюється двічі" - йдеться у книзі "7 звичок надзвичайно ефективних людей". Ніколи не починайте робити будь-що не розуміючи для чого ви те чините. Якщо ви не окреслите чіткої цілі, яку прагнете досягти та моделі перевірки реалізації влансої цілі, ви ніколи не зможете її досягти.

Звичка №3. Спочатку найважливіше
Дуже цікава звичка, яку треба взяти більшості людей на озброєння. Ми часто робимо неважливі справи, які можуть зачекати перед реалізацією чогось більш значущого. Ба більше, ми можемо свідомо йти на виконання простих та непотрібних завдань аби відтермінувати виконання чогось дійсно важливого. Колеги, це програш у широкому сенсі цього слова. Це програш, у першу чергу, самому собі.

Реалізовуйте все важливе спочатку.
Цитата: "Вам не потрібно планувати справи по пріоритетності, вам потрібно запланувати пріоритетні справи"

Звичка №4. Мислення "виграш/виграш"
Нині це дуже "модна" модель, яку різні люди декларують при будь-яких варіантах інтеракції. Проте чи дійсно це так? Дуже часто ми плутаємо поняття компроміс із логікою "виграш/виграш". Адже остання, не передбачає скорочення, зменшення чи відмову від вигідних для себе позицій, як у випадку з компромісом, навпаки, мислення "виграш/виграш" сприяє пошуку третьої альтернативи ще більш вигідної для обох із сторін.

Розвивайте у собі звичку шукати "альтернативи" навіть тоді, коли рішення не очевидне. Тим паче, ви завжди зможете обрати варіант "не домовлятися".

Звичка №5. Спочатку зрозумій сам, потім чекай розуміння
Дана звичка з одного боку проста, тому що, на перший погляд, все зрозуміло, а з іншого - надзвичайно складна, тому що вимагає персонального відриву чи зради власним моделям, шаблонам, паттернам мислення.


Сьогодні дуже багато, так званих, комунікаційних тренерів пропонують нам навчити нас Емпатичному слуханню. Проте, на жаль, все навчання обмежується якимись техніками, які направду не впливають на те ж емпатичне слухання. "Угу", "ага", "і що і що" - це зовсім не ті набори літер які варто використовувати, коли ви прагнете зрозуміти людину. Вам навіть не допоможе повтор останніх слів із тез співбесідника: "Ти знаєш у мене є проблема" - "Угу, проблема...", "Я давно хотів з тобою поговорити" - "Ага, поговорити" - Це не про це.

Емпатичне слухання вимагає надзвичайного напруження вашого мозку, адже вам потрібно відкинути всі свої сталі моделі і розуміти співрозмовника. Спробуйте - вам сподабається...

Звичка №6. Створюй синергію
Синергія - це поняття, яке говорить нам що ціле, більше за суму його частин. Створення синрегії - це про лідерство. Про лідерство, яке підкорюється лише невеликій кількості людей.  Спостерігаючи за діяльністю компаній ви відразу можете і не побачити те джерело (а саме, його уособлення), яке забезпечує синергетичний ефект і в цьому є його принадність.

Створення синергії передбачає віртуозне управління всіма можливими балансами, які забезпечують передумови виникнення цього явища. Це складно, проте можливо.

Звичка №7. Гостри пилку
"Вік живи - вік навчайся тому, як потрібно жити". Дуже часто перша половина даної цитати приписується Леніну, але автором оригіналу є Луцій Анней Сенека.

Ця фраза опосередковано є тлумаченням звички №7 - Гостри пилку. Звичайно словосполучення "гостри пилку" наводиться у переносному сенсі, проте воно є спонуканням до постійного оновлення та розвитку у всіх сферах нашого життя - тілесного (розвиток та підтримка фізичних якостей), соціального та емоційного (розвиток емпатії, персональної впевненості тощо), духовного (робота над власними цінностями, розвиток власної глибинності) розумового ( читання, візуалізація, писання, творення тощо).

Тримати руку на пульсі особливо критично необхідно у наш час, адже  ітераційність та швидкість настільки збільшилась, що ігнорування розвитку себе у всіх площинах може призвести до глибокого самоневдоволення (через неспроможність чогось досягти, щось отримати, щось зробити)


У підсумку хочеться додати наступне:
Усі вище перелічені звички повинні базуватися на вмінні балансувати у ситуаціях із різними вхідними даними, адже знайшовли баланс між "продуктом (продуктивністю) та продуктовими можливостями", ви зможете нашарувати усі викладені у даній статті речі.

Доєднуйтесь! Розвивайтесь! Змінюйтесь!
#karas_agency #personal_development #leadership

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Аналітичні метрики вашого бренду роботодавця

Лідер та англійський сад: як пов'язані ці речі

Супровідний лист - це не панацея !