Уникайте помилок - розвивайте Employer Brand?

Чому деяким компаніям не вдається побудувати здоровий Employer Brand, який “продає” робочі місця мов гарячі пиріжки? Чому до сих пір 99% роботодавців не змогли вибудувати черги із охочих працювати в них кандидатів? Чому організації досі скаржаться на “кадровий голод” та “стагнацію ринку праці”? Тут може бути багато причин, проте є типові помилки, які допускають компанії:


1. Люди - це ресурс
Поняття Human Resource Management - дещо застаріле. Це вчорашній день. Нині актуальним є Human Capital та People Operations (не на рівні понять, а на рівні сенсів взаємодій). Ваші всі співробітники є індивідуальними особистостями, від яких напрямку залежить чи буде успішною ваша компанія у майбутньому. Ви не можете управляти людьми, ви не можете бути театральним ляльководом. А якщо це вдається, то чи впевнені ви, що хочете себе оточити безініціативними та безвідповідальними людьми? Тому якщо роботодавець пропагує “ресурсний” підхід, то організація повинна забути про розвиток, синергію та всі та інші речі, які виникають у творчому злагодженому колективі. Люди формують організм вашої компанії, а не механізм.

2. Співробітник = “подчіньонний”
Ваш співробітник - це внутрішній клієнт. Ключова задача управлінця - не заважати виконувати свою роботу виконавцеві. А тому роль керівника має трансформуватися та зводитися до такої, яка у фокусі тримає забезпечення, для діяльності та розвитку, середовища для свого співробітника. Тому якість підходів, які ми застосовуємо до зовнішнього клієнта, повинна бути на рівні або навіть кращою для співробітника. Задоволення внутрішнього клієнта - найважливіше. Якщо у вашій компанії є люди - ваш бізнес в принципі існує!

3. Авторитарне лідерство
Контроль підлеглих? - не працює. Яскравий особистий приклад? - можливо. Закривання дірок собою? - у дуже короткій перспективі. Приймати вольові неймовірні рішення за колег чи підлеглих? - не працює. Тоді що? Будьте як “садівник”: підрізайте мертві листя чи паростки, поливайте, не заважайте, направляйте та спостерігайте.

4. Співробітників треба мотивувати
“Будь-яка думка про те, що людей необхідно мотивувати - хибна” - говорить С’юзен Фовлер у авторській книзі “Націлені на результат”. Сьогоднішня діяльність більшості компаній включає безліч елементів творчої активності, тому будь-яка “мотивація” - за визначенням - є стимуляцією. Довгострокові стимуляції потребують підвищення “дози” чи їх інтенсивності та водночас послаблюють довгостроковий інтерес до самої діяльності, яка передбачає стимули: грошові,матеріальні чи нематеріальні. Людям достатньо забезпечити можливості реалізовувати 3 ключові психологічні потреби: автономність (я сам хочу визначати що робити), близькість (я хочу мати середовище близьких, відкритих людей; я хочу бути порозумітим та потурбуватися про когось) вдатгість (я хочу вчитися новому та розвиватися).

5. “Якщо випливе, значить підходить”
Перш, ніж почати давати вирішувати бізнесові задачі своїм співробітникам переконайтесь, що всі деталі враховані. Переконайтесь, що ви провели достатньо часу пояснюючи тонкощі справ та передаючи свій власний досвід у певних видах діяльності. Усвідомте, що людина, якій ставиться ТЗ до виконання чітко розуміє що робити та коли закінчити. І, обов’язково, не забувайте вживлювати нові ін’єкції знань та досвіду, що допоможе вашим співробітникам тримати рівень згідно з сучасними викликами вашої компанії.
Стаття про роботодовця, який не для вас! 

Доєднуйтесь! Розвивайтесь! Змінюйтесь! #employer_branding #karas_agency

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Аналітичні метрики вашого бренду роботодавця

Лідер та англійський сад: як пов'язані ці речі

Супровідний лист - це не панацея !